Wzrok i słuch
Muzyka i malarstwo
Obraz i dźwięk
Kolor i akord

A może nawet więcej...


obraz: Sylvia Nitti

08.08.2010

Marcin Kołpanowicz

Dzięki Tysi poznałam malarstwo Marcina Kołpanowicza. Co tu dużo mówić - wpadłam w zachwyt. Tysiu, bardzo dziękuję :-)
Obraz, który najbardziej mi się podoba umieszczam jako ostatni, ponieważ nie słychać tam muzyki. Jedyne co tam istnieje to całkowita cisza...

Marcin Kołpanowicz (born in 1963)
Polish painter
Realism and surrealism

Nokturn

Muzyka dla przechodnia

Pieśń o drodze

Sonata

Harfa

Le quattro staggioni

Altum Silentium

Wszystkie obrazy pochodzą ze strony artysty. Warto obejrzeć, bo są cudne.

3 komentarze:

anabell pisze...

Witaj, zaglądałam na tę stronę, ma człowiek niebywała wyobraznię, wszystko mi się podoba, no może poza 2 sakralnymi malunkami.
Niezwykła kolorystyka i niezwykłe pomysły.
Miłego, ;)

Jakub Ruszniak pisze...

Ładne obrazy. I wiesz, może to tylko ja, ale jeśli ogląda się je w takiej kolejności jak zamieściłaś, to ta cisza z ostatniego obrazu na prawdę przemawia. Super, pozdrawiam! :)

Paula pisze...

mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

pozdrawiam,
Paula